Tartu Ülikooli eetikakeskus kutsub kohalikke omavalitsusi osalema väärtusarenduse edendamise programmis, mis pakub võimaluse heita põhjalik pilk kogukonna hariduselule ning analüüsida oma tegevust kooli- ja lasteaiapidajana.
Programmis osalejad koostavad tõenduspõhise eneseanalüüsi, mis on oma valitsusele abiks haridusvaldkonnas valikute tegemisel ja arendustegevuste planeerimisel. Tänavu teist korda toimuvas programmis saab otsida vastust küsimusele, millised väärtused ja kuidas mõjutavad kooli- või lasteaiapidaja igapäevaseid otsuseid, suhtlemist ja koostööd haridusasutustega.
„Soovime, et programmi lõppedes oleks omavalitsustel kindlam teadmine omavalitsuse hariduse alastest eesmärkidest ja koostööst haridusasutustega. Pikemas plaanis aitab see parandada ka laste ja lapsevanemate rahulolu ning koostoimimist kogukonnas,“ sõnab Nele Punnar, Tartu Ülikooli eetikakeskuse hea kooli ja hea lasteaia projektijuht. „Programmis osalemine võimaldab leida koostöövõimalusi teiste omavalitsustega ja levitada oma häid kogemusi,“ ütleb Punnar. Ta lisab, et programmi käigus soovitakse luua hea haridusasutuse pidaja mudel, mis on omavalitsustele edaspidi justkui teekaart.
Koostatud eneseanalüüsidele annavad eetikakeskuse väärtusarenduse nõustajad personaalset tagasisidet. Programmist huvitatutele toimub tutvustav veebiseminar 20. aprillil kell 15. Infoseminarile saab registreeruda siin.
Lisateave KOVide programmi kohta
https://www.eetika.ee/et/hea-kool-lasteaed/omavalitsuste-vaartusarenduse-edendamise-programm
Kohalikele omavalitsustele suunatud väärtusarenduse edendamise programmi korraldab eetikakeskus tänavu teist korda. 2020. aastal osales programmis viis omavalitsust. Kohalikele omavalitsustele suunatud programmi korraldab Tartu Ülikooli eetikakeskus Haridus- ja Teadusministeeriumi riikliku programmi „Eesti ühiskonna väärtusarendus 2009–2013“ jätkuprogrammi raames.
Lisateave
Nele Punnar, TÜ eetikakeskuse projektijuht, nele.punnar [ät] ut.ee, 5384 8320