Iseloomukasvatus kui väärtuskasvatuse meetod: Eesti kogemus. Prof Margit Sutrop, Tartu Ülikooli eetikakeskus
Haridustöötajate moraalne professionaalsus praktikas. Moral professionalism. Dr Eija Hanhimäki, Jyväskylä Ülikool (Soome)
Mida saab väärtuskasvataja õppida motiveerivast intervjueerimisest? Siim Värv, Tartu Herbert Masingu Kool
Mis töötab iseloomukasvatuses hästi? What works in character education? Dr Melinda Bier, Center for Character and Citizenship at the University of Missouri-St. Louis (USA)
Teeniv juhtimine iseloomukasvatuse osana. Servant leadership. Deborah Sanders O'Reilly, Center for Character and Citizenship at the University of Missouri-St. Louis (USA)
Tulemus on enne tööd vaid sõnaraamatus. Erli Aasamets, Kilingi-Nõmme Gümnaasium, väärtuskasvatuse kool 2018
Sissejuhatus, Mari-Liis Nummert
Iseloomukasvatus kui väärtuskasvatuse meetod: Eesti kogemus, prof Margit Sutrop, Tartu Ülikooli eetikakeskus
Haridustöötajate moraalne professionaalsus praktikas, Dr Eija Hanhimäki, Jyväskylä Ülikool (Soome)
Mida saab väärtuskasvataja õppida motiveerivast intervjueerimisest?, Siim Värv, Tartu Herbert Masingu Kool
Mis töötab iseloomukasvatuses hästi?, Dr Melinda Bier, Center for Character and Citizenship at the University of Missouri-ST. Louis (USA)
„Hea kool kui väärtuspõhine kool 2019“ tunnustamine
Teeniv juhtimine iseloomukasvatuse osana, Deborah Sanders O'Reilly, Center for Character and Citizenship at the University of Missouri-ST. Louis (USA)
Tulemus on enne tööd vaid sõnaraamatus, Erli Aasamets, Kilingi-Nõmme Gümnaasium
Üldpädevused ja nende arengu toetamine koolieelses eas. Prof Eve Kikas, Tallinna Ülikooli koolipsühholoogia professor
Väärtused ja väärtuskasvatus koolieelses lasteasutuses. Pärje Ülavere, Haridus- ja Teadusministeeriumi välishindamisosakonna ekspert
Väärtuskasvatus käsikäes lapsevanematega. Merike Mitt, Tartu Ülikooli eetikakeskuse väärtuskasvatuse koolitaja/nõustaja ja kriitiline sõber
Töötoad (avaldatud läbiviija loal)
Eneseanalüüsi koostamise alused. Prof Halliki Harro-Loit ja Nele Punnar, Tartu Ülikool
Rannamõisa lasteaia töötuba. Margit Toomlaid
Sissejuhatus: Mari-Liis Nummert, prof Margit Sutrop
Üldpädevused ja nende arengu toetamine koolieelses eas, prof Eve Kikas
Väärtused ja väärtuskasvatus koolieelses lasteasutuses, Pärje Ülavere
Tunnustusprogrammi autasustamine, I osa
Väärtuskasvatus käsikäes lapsevanematega, Merike Mitt
Tunnustusprogrammi autasustamine, II osa
Emotsionaalselt ülesköetud mehed ja traditsioonilised väärtused
Loe artiklit ERRis
Kas pakirobotit tohib jalaga lüüa?
Kuidas kohaneda Kontori-Cupidoga?
Õnne Allaje kokkuvõte arutelust: Kuidas saada hakkama kontoriromansiga
Ettekannete slaidid
Hea teadustava rakendamine. Margit Sutrop
Plagiaadi ennetamine. Tiina Ann Kirss
Mida Urkund aitab avastada ja mida mitte? Diana Lõvi