Autor:
Pixabay

Hea kooli tunnustusprogrammi esimene tähtaeg läheneb!

Tunnustusprogrammi „Hea kool kui väärtuspõhine kool“ vahetähtaeg on juba kahe nädala pärast! Esimeseks tähtajaks ootame osaleja eneseanalüüsi kava.

Miks tunnustusprogrammis osaleda?

Erli Aasamets, „Väärtuskasvatuse kool 2018“ tiitli pälvinud Kilingi-Nõmme Gümnaasiumi direktor sõnab, et tunnustusprogrammis osalemine andis vastuse küsimusele, mida kool väärtustab. „Analüüsi kirjutades avastasime oma kooli võimekuse, hea meeskonna, avatuse ja koostöö,“ kirjeldab Aasamets.

„Tänu tunnustusprogrammile on meil avatud, sõbralik ja üksteist toetav koolipere,“ arvab ka Annely Ajaots, „Väärtuskasvatuse kool 2018“ teise tiitli saanud Nissi Põhikooli direktriss. Ta lisab, et hea kooli koostöövõrgustiku kaudu on suurepärane võimalus uut õppida ning jagada oma kooli kogemust.

Koolide eneseanalüüsi kavasid ootame hiljemalt 30. aprilliks 2019 aadressile eetika [ät] eetika.ee. Selleks ajaks ei pea töö lõpuni viimistletud olema, oluline on tehtav üheskoos läbi mõelda.

Koolid saavad tunnustusprogrammis osalemisega taotleda „Hea kooli teerajaja“, „Hea kooli edendaja“ ja „Hea kooli eksperdi“ märgist ning väärtuskasvatuse rändkarikat.

Eneseanalüüsi kirjutamise juhendid esimest korda osalejatele ja varem osalenud koolidele.

Vaata videost, miks tunnustusprogrammis osaleda!

Lisainfo

Nele Punnar, TÜ eetikakeskuse projektijuht, tel: +372 538 48320, nele.punnar [ät] ut.ee

Konkursid toimuvad Haridus- ja Teadusministeeriumi riikliku programmi „Eesti ühiskonna väärtusarendus 2009–2013“ jätkuprogrammi 2015–2020 raames.

Visuaal õpetajate eetikakoodeksi töötoa üritusele- tahvel, kuhu joonistatakse kriidiga

Tartu Ülikooli eetikakeskus kutsub õpetaja eetikakoodeksi lühiseminarile!

Pildil on inimesed istumas ja esitlust kuulamas

Õpetaja eetikakoodeksi arutelul mõtestati õpetaja rolli tänapäeval

Pildil on lapsed õpetajaga õppetegevusi tegemas

Ida-Virumaa lasteaednikud arutavad seminaril eestikeelse õpikeskkonna loomist