Koolitusel õpime, kuidas rääkida lastega tervise teemadel

Tartu Ülikooli eetikakeskusel ja Tervise Arengu Instituudil on hea meel kutsuda õpetajaid ja noorsootöötajaid osalema õpilaste mängu “Väärtuste avastajad” ja selle tervise teemalise lisa koolitusel, mis toimub 17.–18. märtsil Rakveres, Aqva Hotel & Spa konverentsiruumis.

Õpilaste väärtuste mäng „Väärtuste avastajad“ on metoodiline õppevahend klassiruumis väärtusarutelude läbiviimiseks. Mängukomplekti saab kooli või noortekeskusesse pärast koolituse läbimist. Sel poolaastal on õpetajatel võimalik õppida, kuidas rääkida lastega tervise teemadel mängu kasutades. Esimene koolitus toimus veebruaris Tartus ning nüüd, 17.–18. märtsil oodatakse huvilisi koolitusele Rakveres.

Õpilaste mäng “Väärtuste avastajad” sai 2017. aastal lisakäsiraamatu, mis aitab õpetajatel ja õpilastel mõtestada, kuidas lahendada elus ette tulevaid võimalikke tervisega seotud dilemmasid. Uued juhtumid panevad lapsi arutlema nii vaimse- ja füüsilise tervise kui ka meelemürkide üle.

Käesoleva aasta alguses toimuvad kahepäevased koolitused pühendavad ühe koolituspäeva just laste ja noorte tervise teemadele ning lisakäsiraamatu juhtumite kasutamisele. Koolitustel õpitakse, kuidas suunata väärtusarutelusid klassiruumis või noortekeskuses, antakse ülevaate laste ja noorte tervise olukorrast ja trendidest ning õpitakse seostama lapse tervist ning tervisemõjureid tema õppimisvõime ja -keskkonnaga.

Koolitus on osalejatele tasuta ning pärast koolituse lõppu saavad organisatsioonid, kus väärtuste mängu veel ei ole, mängukompleti endaga kaasa. Mängude olemasolu saab kontrollida SIIT.

Registreeru Rakvere koolitusele (kuni 12. märtsini)
Lisainfot koolituse kohta eetikaveebis

Lisainfo
Mari-Liis Nummert, Tartu Ülikooli eetikakeskuse projektijuht, mari-liis.nummert [ät] ut.ee, +372 5192 2019

Navi lastelaager

Kas ikka tasub Ida-Virumaale õpetajaks minna?

Pildil on avaras saalis inimesed istumas laua taga

Kohtla-Järve ja Narva lasteaiad saavad eestikeelsele õppele üleminekul tuge Tartu lasteaedade kogemustest

Illustratiivne visuaal

Refleksioonipõhine lähenemine toetab teaduseetika arendamist