Kuidas rääkida lastega tervisest mängu kasutades?

Tartu Ülikooli eetikakeskusel ja Tervise Arengu Instituudil on hea meel kutsuda õpetajaid osalema õpilaste mängu “Väärtuste avastajad” ja selle tervise teemalise lisa koolitusel, mis toimub 18.–19. veebruaril Tartus.

Õpilaste väärtuste mäng „Väärtuste avastajad“ on metoodiline õppevahend klassiruumis väärtusarutelude läbiviimiseks. Mängukomplekti saab kooli või noortekeskusesse pärast koolituse läbimist. Sel poolaastal on tulekul kaks koolitust, millest esimene toimubki 18.–19. veebruaril Tartus ning teine koolitus märtsis (täpne asukoht ja aeg selgumisel).

Õpilaste mäng “Väärtuste avastajad” sai 2017. aastal lisakäsiraamatu, mis aitab õpetajatel ja õpilastel mõtestada, kuidas lahendada elus ette tulevaid võimalikke tervisega seotud dilemmasid. Uued juhtumid panevad lapsi arutlema nii vaimse- ja füüsilise tervise kui ka meelemürkide üle.

Käesoleva aasta alguses toimuvad kahepäevased koolitused pühendavad ühe koolituspäeva just laste ja noorte tervise teemadele ning lisakäsiraamatu juhtumite kasutamisele. Koolitustel õpitakse, kuidas suunata väärtusarutelusid klassiruumis või noortekeskuses, antakse ülevaate laste ja noorte tervise olukorrast ja trendidest ning õpitakse seostama lapse tervist ning tervisemõjureid tema õppimisvõime ja -keskkonnaga.

Koolitus on osalejatele tasuta ning pärast koolituse lõppu saavad organisatsioonid, kus väärtuste mängu veel ei ole, mängukompleti endaga kaasa. Mängude olemasolu saab kontrollida SIIT.

Registreeru Tartu koolitusele (kuni 12. veebruarini)
Lisainfot koolituse kohta eetikaveebis

Lisainfo
Mari-Liis Nummert, Tartu Ülikooli eetikakeskuse projektijuht, mari-liis.nummert [ät] ut.ee, +372 5192 2019

Visuaal õpetajate eetikakoodeksi töötoa üritusele- tahvel, kuhu joonistatakse kriidiga

Tartu Ülikooli eetikakeskus kutsub õpetaja eetikakoodeksi lühiseminarile!

Pildil on inimesed istumas ja esitlust kuulamas

Õpetaja eetikakoodeksi arutelul mõtestati õpetaja rolli tänapäeval

Pildil on lapsed õpetajaga õppetegevusi tegemas

Ida-Virumaa lasteaednikud arutavad seminaril eestikeelse õpikeskkonna loomist