TÜ eetikakeskuse taotlus "Õpetaja väärtuskasvatuslik pädevus" sai toetust

Sihtasutus INNOVE toetab TÜ eetikakeskuse projekti "Õpetaja väärtuskasvatuslikud pädevused".

Projekti eesmärkideks on muuhulgas õpetajate väärtuskasvatuslike pädevuste tõstmine, klassijuhatajate kui väärtuskasvatajate võimestamine ning väärtuskasvatuse integreerimine aineõpetusse, juhendades ka seda, kuidas on igas aines võimalik väärtuskasvatusega tegeleda. Projekt keskendub klassijuhatajale kui kesksele isikule eri osapoolte vahel (kool, laps, lapsevanem, klassikaaslased).

Tegevus toimub meetme "Kooli poolelijätmise vähendamine, haridusele juurdepääsu suurendamine ning õppe kvaliteedi parandamine" alameetme "Põhikooli ja gümnaasiumi riiklikele õppekavadele vastav üldharidus" raames. Tegevust rahastab Euroopa Sotsiaalfond.

Pildil on inimesed istumas laudade taga

Esmakordselt Eestis – 11 haigla ühine kliinilise eetika seminar

Navi lastelaager

Kas ikka tasub Ida-Virumaale õpetajaks minna?

Pildil on avaras saalis inimesed istumas laua taga

Kohtla-Järve ja Narva lasteaiad saavad eestikeelsele õppele üleminekul tuge Tartu lasteaedade kogemustest