TÜ eetikakeskuse taotlus "Õpetaja väärtuskasvatuslik pädevus" sai toetust

Sihtasutus INNOVE toetab TÜ eetikakeskuse projekti "Õpetaja väärtuskasvatuslikud pädevused".

Projekti eesmärkideks on muuhulgas õpetajate väärtuskasvatuslike pädevuste tõstmine, klassijuhatajate kui väärtuskasvatajate võimestamine ning väärtuskasvatuse integreerimine aineõpetusse, juhendades ka seda, kuidas on igas aines võimalik väärtuskasvatusega tegeleda. Projekt keskendub klassijuhatajale kui kesksele isikule eri osapoolte vahel (kool, laps, lapsevanem, klassikaaslased).

Tegevus toimub meetme "Kooli poolelijätmise vähendamine, haridusele juurdepääsu suurendamine ning õppe kvaliteedi parandamine" alameetme "Põhikooli ja gümnaasiumi riiklikele õppekavadele vastav üldharidus" raames. Tegevust rahastab Euroopa Sotsiaalfond.

Visuaal õpetajate eetikakoodeksi töötoa üritusele- tahvel, kuhu joonistatakse kriidiga

Tartu Ülikooli eetikakeskus kutsub õpetaja eetikakoodeksi lühiseminarile!

Pildil on inimesed istumas ja esitlust kuulamas

Õpetaja eetikakoodeksi arutelul mõtestati õpetaja rolli tänapäeval

Pildil on lapsed õpetajaga õppetegevusi tegemas

Ida-Virumaa lasteaednikud arutavad seminaril eestikeelse õpikeskkonna loomist